این نسخه از ام اکس پلیر ورژن رایگان است.

MX Player v1.80.8 – جدیدترین نسخه ویدئوپلیر محبوب و نام آشنای ام اکس مخصوص اندروید
نسخه اصلی و رسمی ویدئو پلیر ام اکس پلیر اندروید

MX Player – ام اکس پلیر آنلاکد نسخه آنلاک شده و کامل ویدئو پلیر مکس پلیر از ام اکس مدیا برای اندروید است. این ویدئو پلیر یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر (پخش ویدئو) محصولی از MX Media برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت ؛ چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر اکثر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Unlocked را از دست ندهید! مطمئنا نیز همانند من از افرادی هستید که انتظارتان از یک برنامه پخش ویدئو این است که در مرحله اول از همه فرمت ها پشتیبانی کند و بتواند همه ویدئوهای موجود در حافظه را پخش کند، دوم کیفیت بالای پخش را به وضوح نمایش دهد و این کیفیت را بتوان به صورت واضح حس کرد و در آخر یک سری امکانات کاربردی مثل کوچک و بزرگ کردن ویدئو، امکان اضافه کردن زیرنویس به ویدئو، قفل بچه، تنظیم میزان روشنایی صفحه و … را در دل خود گنجانده باشد تا نیاز به نصب برنامه ویدئو پلیر دیگری به هیچ وجه حس نشود ؛ اگر چنین است و شما نیز همانند من اید ؛ پس به هیچ وجه نسخه کامل برنامه پخش ویدئو ام اکس پلیر را از دست ندهید.

برخی از امکانات ویژگی های برنامه پخش ویدئو MX Player اندروید :

  • پخش تمام فرمت های ویدئویی موجود
  • پشتیبانی از تمام فرمت های زیرنویس
  • قابلیت چرخش خودکار صفحه ی نمایش
  • نمایش ویدئوها در سایزهای مختلف
  • پشتیبانی کامل از اندروید ۳.۲
  • دارا بودن قفل کودک
  • دارا بودن تم های متنوع
  • سازگاری با سی پی یو های چند هسته ای
  • امکان تنظیم میزان روشنایی صفحه
  • امکان استفاده به عنوان پخش کننده فیلم ها به صورت آنلاین
  • پشتیبانی از فیلم های FULL HD در گوشیهایی با سخت افزار مناسب
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

همانطور که ذکر شده ؛ این ویدئوپلیر هم اکنون در پلی استور به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای قرار گرفته است و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است! برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی آنلاک شده اپلیکیشن پلیر MX Player به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید با ما همراه شوید. فارس روید به عنوان بروزترین مرجع اندروید همه نسخه های این ویدئو پلیر را به صورت جداگانه عرضه کرده است.

 

imo

 

MX Player

 

آموزش نصب کدک ها :

کدک های سفارشی [AC3 ، DTS ، MLP ، TRUEHD و غیره]:
گزینه Settings/Decoder/General رو باز کنید و روی زبانه Custom Codec ضربه بزنید سپس فایل فشرده MX Player Custom Codec را انتخاب کنید.