نسخه کامل بازی ماجرایی ترسناک و مهیج “41148” برای اندروید به همراه هر 4 قسمت اصلی
یک بازی خوش ساخت کاملاً ایرانی با کیفیتی در سطح بازی های جهانی
تست شده با اجرای آفلاین

41148 نام یکی از برترین بازی های ایرانی موبایلی است که اولین نسخه آن در مرداد ماه سال 1395 توسط مهدی فدائی، توسعه دهنده و بازی ساز خلاق و خوش ذوق ایرانی به صورت رسمی انتشار یافت. این بازی به خاطر ویژگی های مثال زدنی، طراحی های عالی و روند داستانی مجذوب کننده خیلی زود با توجه بسیار زیاد مخاطبین همراه شد. در زمان انتشار، بازی 41148 از طریق مارکت های ایرانی در دسترس قرار گرفته بود اما بعد از مدتی این بازی در گوگل پلی استور هم انتشار یافت. فارسروید به درخواست شما عزیزان اقدام به معرفی و عرضه آخرین نسخه رسمی این بازی کرده و آن را برای دانلود تدارک دیده است. بازی 41148 به طور کامل توسط یک نفر (مهدی فدائی) طراحی و توسعه یافته است و تمام بخش های اصلی این بازی به وسیله خلاقیت و توانایی های این شخص تکمیل شده است. به همین خاطر می توان گفت که این عنوان، یک عنوان مستقل (Indie) در دنیای بازی های ویدئویی محسوب می شود. بازی 41148 ابتدا در قالب چند بازی منتشر شده بود که هر کدام شامل یک قسمت از بازی می شدند. خوشبختانه آقای فدائی همه قسمت ها را که شامل 4 قسمت است در قالب یک فایل نصبی ارائه کرد تا دیگر برای تجربه قسمت های بازی نیاز به دانلود و نصب نسخه دیگری از بازی نباشد. فارسروید این نسخه را که آخرین نسخه رسمی و کامل بازی به حساب می رود برای شما عزیزان آماده سازی کرده است در ادامه با ما همراه باشید.

 

41148

 

بازی 41148 که نام عجیب و مرموز آن هنوز هم بعد از چند سال گیرا و جذاب است، یک بازی داستانی است که اتفاقی عجیب در مورد یک مرد جوان را روایت می کند. شما در نقش این مرد جوان بازی را از جایی شروع می کنید که او از یک خواب به ظاهر طولانی یا یک بیهوشی درازمدت بیدار شده است و خود را در جایی مخوف پیدا می کند. شخصیت اصلی بازی که سینا نام دارد هرچه تلاش می کند تا گذشته را به یاد بیاورد موفق نمی شود. به همین خاطر او تصمیم می گیرد تا راز این اتفاق را کشف کند و در همین حین برای نجات جانش از این جهنم ترسناک تلاش کند. سینا خیلی زود متوجه می شود که به نوعی توسط یک شیطان تسخیر شده و در دنیایی اهریمنی گیر افتاده است. اتفاقات و جریانات بازی در 4 قسمت روایت شده اند. سبک بازی به صورت Point and Click طراحی شده است. شما با ضربه زدن روی هر نقطه از صفحه شخصیت بازی را به آن قسمت هدایت می کنید و با ضربه زدن روی آیتم ها نیز با آن ها تعامل خواهید داشت. در طول بازی دیالوگ های زیادی رد و بدل می شوند که حاوی اطلاعات بسیار مهمی هستند. درواقع بخش مهمی از روند ماجرایی بازی در نکاتی که در مکالمات دیده می شوند نهفته است. نمای بازی از رو به رو و طراحی های آن دو بعدی هستند. اما این رویکرد در طراحی بازی به نوبه خود جذابیت زیادی داشته است چرا که اتمسفر مرموز و ترسناک بازی را دوچندان کرده است. در ضمن به خاطر این سبک طراحی، حجم نهایی بازی به مراتب کاهش یافته و گرافیک آن نیز بسیار بهینه سازی شده است. قابل ذکر است که این بازی جذاب تا به امروز موفق شده بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شود. هم اینک می توانید با مراجعه به قسمت دانلودباکس فارسروید آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. نسخه عرضه شده بازی در سایت فارسروید، نسخه جهانی با زبان انگلیسی بازی است ؛ این نسخه زبان فارسی ندارد.
  2. در این نسخه به صورت پیش فرض هر 4 قسمت اصلی بازی در دسترس شما هستند.
  3. آخرین آپدیت این بازی برای سال 2020 بوده و پیش نیاز آن اندروید 4.1 الی 10 است ؛ این یعنی احتمال ناسازگاری بازی در اندرویدهای بالاتر از 10 وجود دارد.
  4. بازی 41148 هیچ نسخه هک یا مود شده ای ندارد.
  5. به نقل از سازنده بازی، برای بهترین تجربه ممکن، از یک هدفون برای شنیدن صداهای بازی استفاده کنید.